Reklamacje i zwroty

Polityka zwrotów i reklamacji

1. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki.

2. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi jakichkolwiek śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony.

3.W przypadku zwrotu towaru do klient powinien dostarczyć do naszej firmy:
- towar;
- paragon lub faktura;
- oraz wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość; - DO POBRANIA [Kliknij aby pobrać wzór oświadczenia]

4. Klient powinien wysłać do nas e-mail z informacją o chęci zwrotu towaru lub poinformować nas o tym telefonicznie, a w ciągu następnych 3 dni zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą/paragonem na adres P.H.U.P "EMATEX", 34-120 Andrychów ul. Stefana Batorego 36A.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość powinno zostać jako skan dołączone do wiadomości e-mail zawierającej rezygnację z zamówienia, lub wydrukowane powinno znajdować się w paczce ze zwracanym produktem.

5. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.

6. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

7. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

8. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu.

9. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Zamawiającego.

10. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest Sąd Rejonowy w Wadowicach.

11. W przypadku zwrotu towaru (nie reklamacyjnego) klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (tj. koszty wysyłki lub koszty związane z osobistym zwrotem towaru).

12. W przypadku reklamacji klient nie ponosi kosztów zwrotu towaru. Produkt może zostać odesłany na koszt firmy EMATEX.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl